Posted in Uncategorized

Ամենից լավ ընկերը

Լինում էի չէր լինում մի ,երկու  ընկեր:Նրանցից մեկի անունը Էդգար է իսկ մյուսի անունը Վարդան:Նրանք առաջին դասարանից իրար հետ էին :Հիմա նրանք ,արդեն մեծացել են ,բայց լիեվնույն է նրանք իրար հետ էին  միշտ , իրար ոգնում են, իրար սիրում են , և նրանք երկուս-ով  ամենա լավ ընկերներն են և բոլորը արդեն գիտեն ,որ նրանք ամենա լավ ընկերներն են:ԵՎ մի տղա շատ էր նախանձում ,որովետև նա ամենա լավ ընկեր չունի:Մի գեղեցիկ իրիկուն երբ արդեն արևը գնաց ,փոքրիկ տղան որոշեց խանգարել նրանց ընկերությանը ,որ նրանք չլինեն ել ամենից լավ ընկերները:Եկավ երկրորդ ,օրը և երկրորդ իրիկունը,և տղան սկսեց մտածել իր պլանը ,թե ինչպես խանգարել նրանց երկուսի ընկերությունը:Նա երկար մտածեց  մտածեց և պատահական քնեց:Եկավ երորդ ,օրը բայց մինչև հիմա նրանք ամենից լավ ընկերներն են ,տղան պատուհանից նայեց, և տխրեց  ,որովետև դրսում միասին երկու ընկերները իրար հե խաղում էին:ԵՎ տղան  սկսեց մշակել իր պլանը ,նա վորոշեց նրանցից մեկին խաբել և ասել ,որ նրա ընկերը իր իստագրամի քցած նկարի տակ  դրել է զիզլայլայկ:Եկավ չորորդ ,օրը և տղան սկսեց կատարել իր պլանը :Նա գնաց բակ երկու ամենա լավ ընկերների մոտ ,նրանք ինչպես միշտ նրանց սիրելի տեղում երկուսով տարբեր և շատ տեսակի խաղեր էին խաղում :Տղան մեկին ասաց .

-Բարև Վարդան.

-Բարև ,իսկ քո անունը ինչ է .

-Իմ անունը Էդուարդ է.

-Շատ հաճելի է բայց ես զբաղված եմ ,իմ ամենա լավ ընկորոջ հետ եմ խաղում:

-Իսկ դու գիտես ,որ քո ընկերը քո նկարի տակ դիզլայկ է դրել

-Ես տեսել եմ ,որ նա սիզլայկ չի դրել .

-ԵՎ իմ   համար միեվնույն է մենք մեկա ամանա լավ ընկերներն ենք :

 

Առաջադրանքների փաթեթ

 

1-Գրիր կարմիրով նշված բառերի հականիշները և հոմանիշները:

2-Պատմիր հեքիաթը համառոտ :

3-Պատմիր այս հեքիաթի հերոսներին և բնութագրիր.

4-Կարող ես այս հեքիաթի քո ուզած բառերով հանելուկ հորինել:

5-Ինչ հերոս կավելացնեիր այս հեքիաթեն:

6-Կարող ես նոր վեռնագիր հորինել:

7-Ինչ կառաջարկես դղային:

7-Որ հեքիաթին ես նմանացնում այս հեքիաթը:

8-Պատասխանը մտածիր.

Առանց նրա տխուր է.

Զգում ես քեզ միայնակ.

Քո սիրելի …… նա.

 

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով